wtorek, 15 stycznia 2019

Nowości w butiku Zuzi

Zuzia stara się, aby w jej butiku był duży wybór towaru, pojawiały się nowości. Co jakiś czas dziewczyny wpadają zobaczyć, co też przybyło na wieszakach. I zawsze znajdują to, czego szukały...



Ania i Paula zajrzały do butiku w poszukiwaniu spodni. Zapytały Zuzkę o jakiś hit...


Zuzanna pokazała im swoje najnowsze nabytki. Z aplikacją na nogawce. Powiedziała,  że sprowadziła kilka par do sklepu...






Dziewczyny były zachwycone. Każda wybrała jedną parę i zapłaciły...


(No i czemu te buty ciagle się przewracają ? Złośliwość...)


Nano Arimo, myślę,  że zauważyłaś kasę fiskalną? Już nie będzie mandaciku ze skarbówki...




Do tej pory powstały takie spodnie z aplikacjami. Plus te, które pojechały w świat.  Powstanie  pewnie jeszcze kilka innych...


28 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita z tymi spodniami :O Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a to się interes prężnie rozwija :) Super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Terminal super, teraz skarbówka się nie przyczepi. ;)
    A spodnie rewelacyjne! I sweterki w różnych kolorach. Klientki mają w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko.. Małe cuda te spodnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała jest ta nowa kolekcja spodni.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Regina także uważa, że spodnie z aplikacjami to prawdziwy hit sezonu i żadna modnisia nie może się bez nich obyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, moje z haftem utknęły na etapie haftu po tym jak dziwnym trafem igła wylądowała pod paznokciem. Może przy innym podejściu je skończę xD Twoje są cudowne, podoba mi się sezonowość tego butiku. Wspaniała robota ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że Zuzia bardzo się stara! Zarówno spodenki jak i sweterki (tyle kolorów!) są prześliczne. A bez kasy fiskalnej w dzisiejszych czasach ani rusz :). Urocza sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia się stara, bo ma dla kogo. W końcu głównymi jej klientakami są przyjaciółki.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Love the Zuzia Boutique. (I would say, the dolls love it too!) Those pants are so much fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaj de remek nadrágok! Szívesen elfogadnának nálunk is a lányok ilyen készletet.

    OdpowiedzUsuń
  11. portki z niespodziankami FANTASTYCZNE!!!
    kasa z paragonikiem rozbawia - a buty
    fikają, bo klientki mocno napierają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tymi butami, to może i masz rację..
      Serdeczności, kochana.

      Usuń
  12. Czy te Twoje lalki nie mają z Tobą za dobrze? Butik pełen ślicznych ciuszków i do tego kieszonkowe na zakupy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż mam Ci powiedzieć...Mają dobrze...
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  13. Super spodnie! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz sprawił mi ogromną przyjemność. Dzięki.

      Usuń
  14. Spodnie są fantastyczne! I uwielbiam kadry z Twojego sklepiku. Po prostu rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz sprawił mi wiele radości. Dzięki.

      Usuń