wtorek, 1 sierpnia 2017

Urlop-środa-spotkanie lalkowe

W środę byłam umówiona z Idą i Magdą na moje pierwsze spotkanie lalkowe.Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za miło spędzony czas i mam nadzieję do zobaczenia za rok.
A to kolejny spam zdjęciowy...



Przepiękna Bubblecut Barbie 1961 Idy...



"Trumienka" ze skarbami Magdy...


Yu i niebieskowłosa Blythe Petite Magdy...


Czyż nie są urocze?


Całe towarzystwo z imprezy było w doskonałym nastroju...


Przeuroczy Yu...




Cudna Barbie Superstar 1976, również Idy...w towarzystwie ślicznych maluchów...


Lee Magdy ma podejście do dzieci...


Ale i dużych panienek.Podrywał najpierw moją Zuzannę...



Jednak wybrał szykowniejszą...


Pippy i Pamelka-śliczności.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję dziewczynom za wspaniałe popołudnie!


16 komentarzy:

  1. Lee chciałby mieć je wszystkie! Nie łatwo być "panem przedszkolankiem", rekrutacja trwa :D

    i też dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach!Ten Lee...
      Cieszę się,że mogłam Cię poznać!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwię,bo można wspaniale spędzić czas.
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Takie lalkowe spotkania są super i potrafią naładować baterie na długo :) Super, że się fajnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda!
      Bawiłyśmy się naprawdę super!
      Buziaki!

      Usuń
  4. Zauroczył mnie mały blondas w sukieneczce, w kolorowe paski. Ma taki psotny uśmiech i śmiejące się oczka. Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te maluchy są przeurocze i podbiły moje serce.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Lee zatrudniłabym -
    nie tylko do dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,ale konkurencja zbyt duża...
      Dziękuję za komentarz.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. To fircyk w zalotach z tego Lee - ogląda się za każdą panną :D
    Widać spotkanie udane również dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie udane dla kazdego,a Lee podbił serca chyba wszystkich dam...
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  7. Powiało lalkowymi romansami w Krakowie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak!A co z tego będzie nie wiadomo.
      Całuję!

      Usuń
  8. Fantastyczne laleczki! Spotkanie musiało być udane :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było...Chciałabym móc częściej bywać na takich.
      Pozdrawiam Oleńko!

      Usuń