sobota, 12 sierpnia 2017

Dziewczyny na placu budowy

Po powrocie z urlopu czekał mnie bardzo ciężki tydzień. W związku z przeorganizowaniem podwórka od frontu i wymianą nawierzchni, musiałam wstawać wcześnie i późno się kładłam. Kiedy robotnicy kończyli, ja zaczynałam pracę-porządki,rozsypywanie kamieni,przesadzanie krzewów.Ale wykorzystałam moment, kiedy koparko-ładowarka stała na posesji i zrobiłam dziewczynom sesję. Chociaż tyle przyjemności miałam z całego tego zamieszania...
 



 



 


22 komentarze:

  1. Bardzo oryginalna sesja! Jeszcze takiej niebwidziałam :D. Dziewczyny jak prawdziwe modelki! Ale musiały mieć frajdę :D.
    Buziaki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajdę miałyśmy wszystkie,bo niecodziennie można zapozować na koparce.
      Buziaki również!

      Usuń
  2. jak widać - lalki pasują WSZĘDZIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak!
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Dziewczyny nie przepuszczą żadnej okazji, żeby się ładnie zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej!A jak okazja sama przyjeżdża na podwórze,to jeszcze gorszy grzech nie skorzystać.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa sesja zdjęciowa, najlepsze to te w kole :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Cieszę się,że Ci się podoba.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zajefajna naturalna sceneria.
    Jak widać Twoje lale wszędzie się dobrze bawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać Twój komentarz.Moje panny lubią pozować zawsze i wszędzie!
      Całuję!

      Usuń
  6. No i to są supermodelki :) Gotowe do pracy w każdych warunkach i dające z siebie wszystko w każdej, najdziwniejszej nawet sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie to napisałaś.Profesjonalizm w każdym calu.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  7. To zdjęcie gdzie dziewczyny stoją/leżą we wnętrzu koła jest po protu mistrzowskie <3 cała sesja bardzo fajna i pomysłowa. Remont to rzecz upierdliwa, ale za to potem jak ładnie będziesz miała :) Także powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pozytywny wpis jest dowodem na to,że sesja zdjęciowa była udana,co bardzo mnie cieszy.
      Na szczęście,remont podwórka dobiegł końca.Przeżyłam!
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  8. Gratuluję niesamowitego pomysłu :D Genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!Muszę przyznać z pewną dozą nieśmiałości,że takie właśnie słowa chciałam przeczytać.
      Pozdrawiam,Ewuś,bardzo serdecznie!

      Usuń
  9. No proszę, robotnicy pracowali, Ty uprzątałaś, przesadzałaś. A one co? Co to za stroje i wylegiwana sesja? Gdzie kombinezony, kaski, łopaty? Też bym tak chciała. ;)
    Trzeba przyznać, że takiego tła do sesji mogłyby pozazdrościć prawdziwe modelki. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzałam,teraz modlę się żeby się wszystko przyjęło...
      A dziewczyny wiernie mi kibicowały...a potem wykorzystały koparkę do swoich niecnych,fotograficznych celów.
      Dziękuję za komentarz pod moim postem i ślę serdeczności.

      Usuń
  10. Zdjęcia niesamowite i fantastyczne!
    Musiałaś się bardzo napracować, ale za to jakie będą efekty :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie bardzo Twoje miłe słowa.
      Pozdrowienia!

      Usuń