środa, 9 sierpnia 2017

Dzień Domków i Dioram

Według kalendarza Szarej Sowy, dziś przypada Dzień Domków i Dioram. Ci, którzy obserwują mój blog od początku, wiedzą jak powstał domek moich panienek.Dla tych, którzy dopiero zaczęli mnie obserwować, krótkie streszczenie. Domek moich lalek to regał z kilkoma półkami, gdzie jedna jest przeznaczona na lalkowe duperelki, a pozostałe cztery pełnią funkcję pokoi. Mebelki są mojego projektu, wykonane z niewielką pomocą Męża-nie Męża, który wyciął elementy z cienkiej sklejki.Przez kilka miesięcy trochę się w owym domku pozmieniało, ponieważ doszły nowe meble.W zależności od humoru mogę teraz dowolnie modyfikować wygląd pokoi.A teraz trochę zdjęć...





Tak prezentował się domek na początku.





A tak prezentuje się w chwili obecnej...
.
Ciekawa jestem,jak wyglądają Wasze domki i dioramy dla lalek


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie mają Twoje lalki w swoim domku. Śliczne są mebelki, zwłaszcza, że samodzielnie wykonane. Nadal urzeka mnie szara kanapa. Fajnie to wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ucieszyły Twoje słowa i bardzo Ci za nie dziękuję.
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Śliczny domek! Mebelki powalają na kolana :D.
    Moja Luna nie ma pokoiku w swoim rozmiarze. Najczęściej mieszka i podróżuje w mojej trobie na aparat :P. A gdy nie ma jej w torbie, to jest gdzieś w domu :P. Zazwyczaj u mnie w pokoju. Sama sobie szuka miejsc do posiedzenia lub spania. Obecnie siedzi na parapecie ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miły komentarz.
      Dla Luny zawsze możesz wygospodarować jakąś półkę na pokoik.Umeblujesz i gotowe.
      Całuję!

      Usuń
    2. Nie ma za co :).
      Oczywiście, ale raczej pomyślę coś po przeprowadzce, gdyż we wrześniu mam zamiar pójść na swoje ^^.
      Całuję również :).

      Usuń
  3. Podziwiam u Was te wszystkie dioramki, mebelki i te rożne gadżety około lalkowe :D
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś,przecież Ty również masz śliczne gadżety dla swoich panienek.Cieszę się jednak,że podobają Ci się moje.
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  4. Uwielbiam, kiedy można dowolnie przerabiać, przestawiać i modyfikować pokoiki! Za każdym razem ma się wrażenie, że to nowe wnętrze z nowym wyposażeniem! U Ciebie lalki mają się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to wspaniałe móc meblować pokoiki ciągle na nowo.Za każdym razem można stworzyć niebanalne wnętrze.Moje panny również uwielbiają przemeblowania.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Fajne Ci to wszystko wyszło i tworzy super całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać tak miłe słowa.Dziekuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Już kiedyś wspominałam, że podziwiam Twoje pomysły. I nadal tak jest. Chyba nie wymyśliłabym, żeby zrobić domek z regału! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazku,jak to mówią.Miejsca znalazłam tylko na regał,więc taki domek musiał powstać.
      Bardzo dziękuję za podziw,chociaż nie robię nic nadzwyczajnego,a tylko wcielam pomysły mojej wyobraźni w życie.
      Buziaki,Eunice!

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczny domek. Mebelki własnej roboty sprawiają, że jest jedyny i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa komentarza.
      Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyszły Ci te pokoje,bardzo realistyczne i kreatywne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że Ci się podobają.Dziękuję za Twoje uprzejme słowa.

      Usuń
  9. Ile mają miejsca i pokoi ☺ można meblować ile dusza zapragnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokoje co prawda tylko cztery,ale rzeczywiście mogę meblować bez końca.
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń