niedziela, 16 lipca 2017

Wycieczka

Wczorajszy dzień od rana nie zapowiadał się fajnie.Padało, było chłodno.Po południu jednak pogoda poprawiła się i razem z synem postanowiliśmy pojechać nad zalew wodny w Tworzyjankach, niedaleko naszego domu.Nie byłam tam ładnych kilka lat i rozczarowałam się bardzo.Zbiornik jest bardzo zanieczyszczony, pełno w nim śmieci, gałęzi i innych.Aż dziwne, że jest w tej wodzie jakieś życie.A jest, bo widzieliśmy malutkie rybki, jaszczurki, żaby.No i wędkarze też są widoczni...Kiedy byłam nastolatką,woda tam nadawała się do kąpieli.Niejednokrotnie,chodziliśmy całą brygadą i dobrze się bawiliśmy,kiedy z wodospadu spływała na nas,dając ochłodę.Teraz nie zanurzyła bym tam nawet stopy...
Pospacerowaliśmy z Młodym  wokoło zalewu, zrobiliśmy trochę zdjęć, delektowaliśmy się leśnym powietrzem...










Spotkaliśmy też rodzinę łabędzi, przyzwyczajonych do obecności ludzi bez wątpienia. Żaden z nich nie bał się do nas podpłynąć.




Obserwowaliśmy przyrodę, jej różnorodność i kolorystykę...




Znaleźliśmy też kilka grzybów, ale że ani ja, ani mój syn nie mamy bladego pojęcia o jadalnych i trujących, zostawiliśmy je w spokoju...



W sumie popołudnie minęło nam bardzo miło i ...szybko. A Wy, jak spędzacie ten weekend?


28 komentarzy:

  1. Mieliście bardzo udana wycieczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mięliśmy...Dzięki za odwiedziny i komentarz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. dziewczęta stylowo ubrane na wycieczkę!
    w kwestii grzybów też polegam na Innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby był Mąż-nie Mąż,pewnie byśmy pozbierali,bo okazało się że jadalne toto było...
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Przyjemna wycieczka w miłym towarzystwie :-)
    Dziewczyny wyglądają świetnie i świetnie się bawią!
    Łabędzie kapitalne, super, że udało się im zrobić zdjęcia z tak bliska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło z powodu tak ciepłego komentarza.
      Łabędzie tak jakby żebrały o jedzenie,niestety nic nie dostały.
      Pozdrowienia serdeczne.

      Usuń
  4. Piękne fotki :)
    a tak zalew wodny wygląda przyzwoicie i te cudne łabędzi z małymi :D
    Podobają mi się nowe ciuszki jakie pannom założyłaś na wycieczkę :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z faktu.że zarówno ubranka jak i sesja Ci się podobają.
      Dziękuję bardzo za komentarz i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  5. Bardzo ładne fotki, laleczki oczywiście śliczne. Ciekawy blog, prowadzisz :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa pod adresem mojego bloga,lalek i zdjęć.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Uwielbiam takie plenerowe zdjęcia lalek. I widok wody za nimi.....bomba.

    Ja też spędzam weekend robiąc zdjęcia lalkom w terenie, ale dużo mniej fajne niż Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię plenerki,światło lepsze i tło.Akurat ten plener miałam pod słońce prawie cały czas, więc buźki trochę w cieniu wyszły.
      Czekam niecierpliwie na Twoje sesje na dworze.Jestem pewna,że Twoje dziewczyny będą wyglądać rewelacyjnie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie, że robisz zdjęcia lalkom na tle przyrody :)
    Bardzo mi się podoba ta szara bluza barbie, sama ją zrobiłaś? Widać,że twoje Barbie dobrze się czują i zanieczyszczona woda nie zepsuje im humoru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.Bluza jest w kolorze kawy z mlekiem i rzeczywiście to moje dzieło,taka bluzka-nietoperz,bardzo prosta do uszycia.Prawie wszystkie ubrania prezentowane na blogu są mojego autorstwa(mam tylko kilka ubranek fabrycznych-te, które panny miały na sobie w dniu kupna).
      Pozdrowienia.

      Usuń
  8. Popołudnie niewątpliwie można zaliczyć do bardzo udanych i życzyć wielu następnych równie miłych :)
    Dziewczyny też wyglądają bardzo fajnie i niewątpliwie równie dobrze się bawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że dziewczyny Ci się podobają.Dziekuję również za uprzejme słowa.
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  9. Bardzo fajna wycieczka. Szkoda tylko, że zalew nie ma dobrego gospodarza, wszak woda to skarb. Zwłaszcza latem tłumy walą nad każdy skrawek mokrego. Całe szczęście, dziewczyny znalazły ładne plenerki do zaprezentowania swojej urody.
    A jak chcesz zobaczyć jak wypoczywały moje dziewczyny, zajrzyj na bloga, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj!Przydałby się dobry gospodarz.Słyszałam pogłoski,że mają się zabrać za cały ten zbiornik,ale kiedy to będzie...
      Widziałam Twoje panny.Cudne!!!
      Całuję!

      Usuń
  10. O widać, że panny fajnie się bawiły, chociaż woda nie tej czystości co trzeba. Szkoda, że takie fajne miejsca się tak marnują. Panny mega stylowo odziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że ubranka przypadły Ci do gustu,to dla mnie komplement.
      Wszyscy bawiliśmy się świetnie i mam nadzieję,że jeszcze nie raz to powtórzymy.
      Serdeczności!

      Usuń
  11. Kocham fotki w plenerze! No kocham wprost! Fajnie, że wzięłaś panny na spacer, tym bardziej, że widoki wyszły cudne. Szkoda, ze ludzie tak nie dbają o środowisko :-( Z żalem przeczytałam o tym zanieczyszczeniu i śmieciach. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,plenery są fajne.I nie mogłam nie zabrać dziewczyn.Odkąd wróciłam do lalkowania,panny są członkami rodziny,a co za tym idzie-jeżdżąna wycieczki.
      Mam nadzieję,że kiedyś ten zbiornik odzyska starą świetność.
      Buziaki.

      Usuń
  12. Dziewczyny jak zwykle świetnie ubrane :):)
    Na Twoich zdjęciach nie widać, że tak ładne miejsce ludzie szpetnie zaśmiecili :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że ubrania zyskały Twoją aprobatę.A zanieczyszczenia i śmieci starałam się nie uwidaczniać na zdjęciach.To naprawdę nie jest przyjemny widok.
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  13. Widzę, że wycieczka udana :D.
    Lale też miały frajdę widzę ^^.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zdecydowanie wycieczka nam się udała i dziewczyny również były zadowolone.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Piękne dziewczyny podczas relaksu... Fajnie jest być Twoją lalką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję w imieniu dziewczyn za komplement.
      Fajnie mają ze mną chyba tylko ulubione lalki,bo niektóre rzadko opuszczają dom,a co dopiero podwórko.
      Ślę serdeczności!

      Usuń