środa, 26 lipca 2017

Urlopowa zdobycz

Niektórzy wiedzą, niektórzy nie.Przebywam na urlopie.Wyjechałam z Młodym do...domyślcie się.Podczas jednego ze spacerów,trafiliśmy na wyprzedaż w sklepie I am,gdzie wpadła mi w oko apaszka w drobniutkie różowo-niebiskie kwiatuszki.Żeby było śmieszniej, zapłaciłam za nią całe 5 złotych.Zresztą,wszystko było po 5 złotych,bo owy sklep się likwiduje.Oczywiście,apaszka przeznaczona jest dla lalek,na ubranka.Pierwsze pomysły już mam w głowie,zobaczymy jak będzie z realizacją.Ale to dopiero po powrocie.Póki co,prezentuję zdjęcia Ariany wystrojonej w apaszkę.Zdjęcia zrobione telefonem,więc wybaczcie jakość...





A Wam podoba się pomysł przerobienia tego cuda na lalkową garderobę?

22 komentarze:

  1. Pomysł na garderobę lalkową jest świetny z tego bardzo uroczego materiału :D
    Z młodym myślę, że jest wszystko ok :)
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Z Młodym dobrze jest.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jakie ubranka z tego powstaną! :D.
    Już nie mogę się doczekać kiedy je zobaczę ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę poczekasz... Pozdrowionka!

      Usuń
  3. Piękny materiał z duuuużym potencjałem :) Ja też już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości kochana.Najpierw wrzucę zdjęcia z urlopu.
      Całuję!

      Usuń
  4. Oj tak. Świetny pomysł. Widać materiał się idealnie nadaje na zwiewne kreacje i ma ładny wzór.

    Działaj. Chcę zobaczyć efekty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiał na lalkową garderobę super. Też kiedyś sobie kupiłam taką chustę-komin na lalkowe ubranka i co?... Nie oddałam lalkom za nic na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oddam,bo nie gustuję w takich szalach i apaszkach.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Będą z tego bajeczne kreacje. Życzę zdrówka i miłego wypoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy materiał na ubranka dla lalek, ta apaszka na pewno sprawdzi się w bajecznej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością swoje odczekam, choć mam nadzieję, że pokażesz jakąś nową kreację już wkrótce! Materiał wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę coś jak uszyję,a to najwcześniej w przyszłym tygodniu, więc cierpliwość się przyda.
      Pozdrawiam cieplutko Olu!

      Usuń
  9. Takie zdobycze na wakacjach, to ja bardzo proszę ;-)
    Z przyjemnością zobaczę, co z tego będzie... A mając na względzie Twoją pomysłowość i zdolności - to na pewno wyjdzie jakieś cudo! :-) Ciepłe pozdrawienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest, materiał ciekawy też... Poczekam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekaj...pozdrowienia serdeczne przesyłam.

      Usuń
  11. Coś się tu będzie działo :) Czekam z ciekawością, co się z tej materii wyczaruje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarować będę za kilka dni,jak się ogarnę po wyjeździe.Buziaki!

      Usuń
  12. Fajna apaszka :) A ze mną z urlopu przyjechała lalka ;)

    OdpowiedzUsuń