poniedziałek, 3 lipca 2017

Sukienka na jedno ramię

Kiedy kilka dni temu buszowałam w Waszych blogach,ujrzałam na jednym z nich sukienkę,która strasznie mi się spodobała.Nie wiem czemu do tej pory nie przyszło mi do głowy,aby uszyć podobną.Zauroczona kiecką Christie Teacher od Ewy z Porcelanowych Lal,postanowiłam nadrobić zaległości.A znając moje możliwości,nie poprzestałam na jednym egzemplarzu.Uszyłam aż trzy,w różnych kolorach i z różnym wykończeniem.Ewuś!Mam nadzieję,że choć trochę zbliżyłam się do Twojego wzoru...

Sukienki prezentują:Ariana-turkusową,Michalina-białą,Zuzanna-różową,trzy przyjaciółki,które rzadko się rozstają...







                             






28 komentarzy:

  1. Śliczne sukienki, bardzo kobiece fasony. Modelki pięknie je prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Całuję.

      Usuń
  2. każda fajniutka - chociaż tym
    razem turkus wygrał z różem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają.
      Pozdrowionka.

      Usuń
  3. O tak :) jest idealnie :)
    Mbili w niebieskościach cudnie a i pozostałe dwie świetne :)
    Mowiłam, że to nie takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,mówiłaś.I cieszy mnie bardzo,że się udało.
      Mnie też najbardziej podoba się ta turkusowa.
      Teraz przymierzam się do skarpetkowych ubranek.Twoje pomysły są tak piękne i proste,że aż chce się szyć.
      Uściski.

      Usuń
    2. skarpetkowe są o tyle łatwiejsze, bo mają jeden tylko z tyłu szew, ale musi być idealnie do figury dopasowany (ja to po lewej stronie najpierw szpilkuję) a potem to już kwestia wymodelowania tyłu i pod pachami :)

      Usuń
    3. Dziękuję za wskazówki.Skorzystam napewno.

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł na urocze letnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa sprawiają mi przyjemność.
      Całuję.

      Usuń
  5. Śliczności. Najbardziej podoba mi się turkusowa. Gdyby nie te sztywne paluchy, to bym spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Widzę,że turkusowa robi furorę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Łał 😀 Moją faworytką jest niebieska sukienka. Ale pozostałe dwie też ślicznie wyszły ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję.Miło,że Ci się podobają.
      Pozdrowienia serdeczne.

      Usuń
  7. ... a moją faworytką jest różowa !!! .... ale wszystkie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że zrobiły na Tobie wrażenie.
      Serdeczności!

      Usuń
  8. Dołożę i swój głos... Dla mnie wszystkie fajne i ładnie leżą, ale niebieska zdecydowanie byłaby przeze mnie pożądana ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich słów warto coś uszyć.Dziekuję.
      Buziaki!

      Usuń
  9. Piękne kiecuszki :) sama bym nosiła, zwłaszcza tą turkusową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za miły komentarz i odwiedziny.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Sukienki po prostu są mega! :D. Chyba pomyślę nad podobną dla Luny ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!Są naprawdę proste w uszyciu.Dzięki za miły komentarz.
      Ślę pozdrowionka!

      Usuń
  11. Brawo Ty! Nie wiem, która sukienka najładniejsza, wszystkie super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Bardzo mi miło,że tak myślisz.
      Buziaki!

      Usuń
  12. turkusowa sukienusia mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystkich,kochana,jak wszystkich.
      Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny.

      Usuń