sobota, 1 lipca 2017

Pokoik Lenki-dodatki

Pokój dziecka powinien być przytulny.Postanowiłam zrobić kilka dodatków, które ocieplają wnętrze i są jednocześnie ozdobą.
Dywan wykonałam na podstawie tutorialu Natalii.Koszyczki wykleiłam ze sznurka papierowego i polakierowałam.





Klocki to pomalowane lakierami do paznokci koraliki do bransoletek. 

Pokoik w całości prezentuje się nie najgorzej.Szafa to mini komódka kupiona w Pepco.Całość bardzo różowa,jak przystało na małą lolitkę.


Czy Wam również podoba się ten pokoik?

14 komentarzy:

  1. Jest słodki! Idealny dla małej laleczki :))) Podziwiam talent do tworzenia takich drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Słodki pokoik ma dziewuszka :D
    cosik tylko zabaweczek mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję.Zabawek rzeczywiście niewiele,bo nie mam pomysłu na jakiekolwiek.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ale sobie fajnie mikrusek mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz.
      Serdeczności!

      Usuń
  4. pokoik każdą lalunię ucieszy -
    ale zaprojektowany i uczyniony
    od A-Z przez Lalkoluba - szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie mojej pracy.To miłe.
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  5. Pokoik jest uroczy, w sam raz dla malutkiej dziewczynki :) Niezmiennie podziwiam Twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiasz mi ogromną przyjemność tymi słowami.Cieszę się,że Ci się podoba.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  6. O! przegapiłam pokoik. Śliczny, dzieci lubią różowy kolor.Moja wnuczka powoli wyrasta z różu, ale ciągle go lubi. Fajny pomysł na krosno do dywaniku, a ja się męczyłam z wbijaniem szpilek. :)Ładnie też wyglądają obrazki na ścianach. Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa.Krosno to pomysł Natalii z bfashions.Rzeczywiście ułatwia pracę.Obrazki to wycięte kawałki serwetki.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. No jest po prostu boski!!! Gdy byłam mała też probowalam robic roznosci dla moich lalek. Szkoda ze nie mialam takich zdolnosci bo swiat mebelkow i gadzetow stalby dla mnie otworem! Gdyby ktos mi podarowal taki zestaw to skakałabym z radości. Te rzeczy są piękniejsze niż sklepowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie ucieszyły mnie Twoje słowa.Super,że Ci się podobają.
      Buziaki!

      Usuń