sobota, 15 lipca 2017

Pink coffee & sweet

Dwie kusicielki-Aya i Kasia podsunęły mi pomysł,aby moje lalki otworzyły kawiarenkę.Pracowałam nad tym projektem długo...Czasem miałam dość,bo przychodziły mi do głowy coraz to nowe rzeczy, które mogłyby się tam znaleźć.Podołałam jednak wyzwaniu.Mam nadzieję,że wszystkim się spodoba.

Kawiarnię-cukiernię otworzyła(na polecenie mojego syna zresztą) Ariana.Nazwa wzięła się od nadmiaru koloru różowego,użytego przy tworzeniu.Połączyłam go z kolorem,hmmm....jak go nazwać...takim jasno drewnianym?Nazywajcie go jak chcecie.Najważniejsze,że efekt nie jest zły i zadowolił mnie.

Jola w drodze do pracy kupuje u Ariany ulubione pączki bez polewy.






Michalina i Zuzia umawiają się w kawiarni na kawę,herbatę,ciastka i ploteczki.







A tak prezentuje się Ariana w stroju pracowniczym...




Jak widać kawiarnio-cukiernia Ariany tętni życiem...


A oto poszczególne elementy lady z kawą i słodyczami...





i stolik...




Przy pracy nad kawiarenką skorzystałam z pomysłów myfroggystuff.blogspot.com na kubeczki,kasę fiskalną,kawiarkę,torebki herbaciane,opakowania kawy.
Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ponieważ robiłam je wieczorem i światło różnie się odbijało.Wybaczcie!

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A później będą płakać,że im w biodra poszło...
      Dziękuję za komentarz.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. ooo, Ariana w pracy! jaki budujący obrazek!
    a wieczorami obmyśla, jak się nam pokazać w
    egipskiej iście królewskiej wersji...? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo!Następna kusicielka...Nie będę robić egipskiego wizerunku Arianie...Niech pracuje w kawiarni i pilnuje interesu.
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  3. Ooo ☺ właśnie kawę piję i tylko mi smaka narobiłyście na słodkości ☺ świetnie wyszła Ci ta kawiarenka ☺ podoba mi się czekoladka z krótkimi włosami, świetna fryzurka 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi ogromną przyjemność tym komentarzem.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Jestem absolutnie zachwycona cukiernią! Wszystkie elementy wspaniale odwzorowane! Musiało Cię to kosztować dużo pracy, ale efekt świetny! Dziewczyny mają słodki raj na ziemi!
    Czy Twoja Asha ma obcięte włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.że kawiarenka Ci się podoba.Rzeczywiście,pracy sporo,ale i satysfakcja ogromną.
      Asha(Zuza) ma skrócone włosy,bo nawet prostownica nie chciała tych kędziorków wyprostować,a ja nie lubię kręconych włosów.Kiedyś czeka ją reroot.
      Całuję Olu i dziękuję za komentarz.

      Usuń
    2. Zuzi pasuje ta fryzurka :-) Rozglądam się ostatnio za pannami z krótkimi włosami, bo chciałabym coś zmienić w moich lalkach (oczywiście podwójnych, bo jak sknocę, to nie będzie mi żal), ale nie mam pomysłu :)))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Wspaniała cukiernia i widać, że dziewczynom było takie miejsce potrzebne. Ariana w stroju służbowym wygląda bardzo elegancko.A ile fantastycznych słodyczy, aż ślinka leci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że ten projekt zyskał Twoje uznanie.Cieszy mnie również,że strój Ariany Ci się podoba.
      Serdeczności!

      Usuń
  6. Piękny ten twój projekt, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  7. Nie mamy czego wybaczać, bo kawiarenka jest super. Sama chętnie bym tam wpadła na ciastko i kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że tak uważasz.Serdecznie zapraszamy na kawę.
      Buziaki!

      Usuń
  8. Super wyszło. Froggy ma niesamowite pomysły i fajne tutoriale, warto korzystać, ja też kilka mebelków opartych na jej tutorialach stworzyłam :) A tutaj wyszło na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że całość Ci się spodobała.W sumie,tylko kilka rzeczy jest inspirowanych z Froggy.Czasem trzeba się czymś posiłkować...
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  9. Myślę, że niejedna lalka posiedziałaby z przyjemnością w takiej kawiarence :)
    Podziwiam Twoje zdolności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie komentarze.Serdecznie dziękuję.
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  10. Jestem zachwycona całokształtem i każdym gadżetem z osobna! Cała lada z szybką aż zachęca do podejścia i zakupienia jakiejś słodkiej pyszności, a w dodatku ta urocza ekspedientka w tym, jakże pasującym do całości, stroju! Super kasa, słodycze, kubeczki, ciasteczka! Zachwyciły mnie mini serwetki! Świetnie wyglądają też siedziska i stoliczek. Ekspres do kawy... jejku! nawet maleńka laleczka załapała się na jakieś ciacho! Musiała się bardzo cieszyć, co? Dzieci ludzkie i lalkowe lubią słodycze takie niespodzianki :-) Bardzo się cieszę, że postanowiłaś dokończyć swój projekt i pięknie to wszystko wyszło :-) Brawo! Pozdrawiam serdecznie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę,że moja kawiarenka zrobiła na Tobie takie wrażenie.Czytając takie komentarze,nabieram ochoty na dalszą pracę.To bardzo budujące i dziękuję za zachwyt!!!
      Pozdrawiam Iguś bardzo cieplutko!

      Usuń
  11. wspaniale wyszło! kusisz widokami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam gorąco i dziękuję za miły komentarz pod moim postem.

      Usuń
  12. SUPER WYSZŁO !!! Sama nabrałam ochoty na zjedzenie czegoś słodkiego , po takich widokach :). Zdecydowanie musisz zwiększyć ilość stolików - cukiernia z pewnością będzie miała wielkie powodzenie :)
    Bardzo jestem zadowolona, że namówiłam Cię na założenie cukierenki :)
    Serdeczności !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci bardzo dziękuję za namówienie mnie do tego projektu.Stolików przybędzie,jak ogarnę inne projekty.
      Serdeczności również Kasiu!

      Usuń
  13. Rewelacja! Jestem zachwycona ladą i wszystkimi drobnymi akcesoriami. Cieszę się, że pokusiłaś się o wykonanie takiego projektu dla swoich lalek, zdecydowanie było warto i teraz panny mogą spotkać się na pogaduchach przy kawie i ciastku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło przeczytać taki ciepły komentarz.Nie ukrywam,że właśnie takie słowa lubię czytać.Dziekuję Ci bardzo.
      Ślę uściski!

      Usuń