środa, 5 lipca 2017

Nikki w prostej sukience

Wpadł mi w ręce świetny materiał w kolorze kawy z mlekiem,cudnie elastyczny i lejący,mieszanka bawełny i elastanu.No rewelacyjny!Od razu uszyłam najprostszą sukienkę,jaka przyszła mi do głowy,bez żadnych ozdób,na ramiączka.Jedyną ozdobą jest drapieżny szaliczek,luźno zawiązany na piersi.
Sukienka od razu przeznaczona była dla Nikki,ponieważ idealnie podkreśla ciemną karnację lalki oraz kolor  jej włosów.








A Wam jak się podoba kreacja Nikki?

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sukienka, chociaż myślę, że na jasnolicej dziewoi też by fajnie wyglądała :) Podoba mi się zestawienie razem z butkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdej lalce będzie wyglądać ładnie,ale mnie najbardziej podoba się właśnie na Nikki.
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Czasem takie "proste" sukienki są najlepsze, po prostu klasyka. Mnie również przypadło do gustu zestawienie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że kreacja przypadła Ci do gustu.
      Buziaki!

      Usuń
  3. Też lubię takie tkaniny :) i Nikki też się podoba :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ucieszył mnie Twój komentarz,za co serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. lubię fason trapezu i w sukienkach
    i w spódnicach - dla siebie i lal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że trafiłam w Twój gust.
      Całuję!

      Usuń
  5. Z tym szaliczkiem super się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa bardzo mnie ucieszyły.
      Dziękuję za pozostawienie komentarza.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję.Miło m,że Ci się podoba.
      Pozdrowienia gorące.

      Usuń
  7. Sukienka prosta, ale ma swój urok :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.I dzięki za serdeczny komentarz.
      Uściski!

      Usuń
  8. Śliczna i piękny akcent z tym szalem :-) Dodaje całości smaczku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,bardzo mocno.Twoje słowa sprawiły,że mam ochotę dalej ciągnąć przygodę z szyciem lalkowym.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetna sukienka! Idealnie pasuje do urody lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję i cieszę się z Twoich słów.
      Pozdrowienia.

      Usuń