piątek, 21 lipca 2017

Michalina idzie na przyjęcie

Michalina została zaproszona na przyjęcie. Szykowała się od samego rana. Powyciągała z szafy sukienki, które ewentualnie mogłaby założyć i przymierzała. Do tego wygrzebała buty i paski oraz torebki. I wciąż gderała, że nie ma co na siebie włożyć...




A może czarną sukienkę...


Tylko które buty do niej pasują?


I który pasek?


A jak prezentuję się w sukience w grochy?


Albo w kolorze ecru?


W końcu zdecydowała się na sukienkę z bolerkiem z białego materiału w granatowe grochy,turkusowe szpilki i torebkę w tym samym kolorze.







A Wam podoba się wybór Michaliny?

22 komentarze:

  1. Ach te kobiety...... Nawet te lalkowe wciąż narzekają na brak ciuchów. Moje to samo.
    Mnie się najbardziej podoba w sukience ecru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,narzekają.A moje Panny mają prawie 200 ciuchów...Wybredne są strasznie.
      Sukienka ecru mnie też się podoba.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  2. Podoba mi się, tylko ta kieca za długa ;-)
    chyba, że idzie na przyjęcie do cioci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, Kochana,nie mówiła dokąd idzie na to przyjęcie.Może i do cioci.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Michalina ma swój nie powtarzalny gust, jak każda lalka :P
    Moje też nigdy nie są zdecydowane
    Myślę że dobrze wybrała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak uważasz.
      Rzeczywiście, wszystkie moje Panny mają różne gusta.
      Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie,że w tej białej-ecru Ci się podoba.To jedna z moich ulubionych sukienek.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wszystkie ciuszki piękne, ja bym wybrała tę ecru. Czerwone pantofelki są śliczne. Miłej zabawy na przyjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że sukienki podobają Ci się.Ja też wybrałabym właśnie tę,ale czasem trzeba cosik innego założyć.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  6. Też miałabym dylemat co założyć, gdybym miała tyle super ciuszków! We wszystkim jest jej ładnie, taka to elegantka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa komentarza i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  7. turkus do grantu i bieli
    to orzeźwiający akcent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność sprawiła mi Twoja opinia.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. To bardzo ładna modelka, więc we wszystkim jej ładnie. Mnie najbardziej urzekła kreacja z bolerkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa komentarza.
      Buziaki!

      Usuń
  9. Wybór Michaliny jest świetny ^^.
    Idealnie do niej pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi wielką przyjemność swym komentarzem.Pozdrowienia serdeczne.

      Usuń
  10. Skąd my to znamy, niby tyle ubrań w szafie, a jak przychodzi co do czego to i tak nie ma się w co ubrać ;D Fajnie, że przy okazji miałaś okazję zrobić przegląd szafy lalkowej i zaprezentować nowe kreacje. Najbardziej spodobała mi się sukienka w kolorze ecru, ma prosty, elegancki krój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, spośród tyłu ubrań wybrać jedno to ciężka decyzja.Bardzo dziękuję za pozytywną opinię kiecki ecru, która jest jedną z pierwszych uszytych przeze mnie.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  11. Fajna rewia mody. Wybór Michaliny jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa.Pozdrowienia ślę!

      Usuń