środa, 19 lipca 2017

Metamorfoza leżaczków

Pamiętacie plastikowe leżaczki, które prezentowały moje panny jakiś czas temu? Dostałam je dla lalek od mojej mamusi w Dzień Dziecka.Podobały mi się, ale ten wzór księżniczek niekoniecznie.Myślałam nad zmianą siedziska, nie miałam jednak odpowiedniego materiału. Po wizycie w zaprzyjaźnionej pasmanterii problem został rozwiązany. Wpadły mi w łapki bawełniane szmatki idealnie pasujące kolorami do owych leżaczków. Nie czekając zbyt długo, wzięłam się do pracy. Tym bardziej, że niedługo z Młodym wyjeżdżamy na kilka dni i dwie laluszki jadą z nami, a leżaczki są o tyle fajne, że się składają.Poniżej przedstawiam efekt metamorfozy.






Czy Wam również przypadły do gustu leżaczki po metamorfozie?

29 komentarzy:

  1. Leżaczki wyglądają teraz super! Życzę Tobie udanego urlopu. Zauważyłam że wszystkie lalkoluby biorą ze sobą jakieś przedstawicielki kolekcji na wakacje ;) u Ciebie wybór padł na te panny ze zdjęcia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie,to moje ulubione panny i właśnie one jadą na wakacje.Dziękuję za pozytywny komentarz.
      Pozdrowienia.

      Usuń
  2. Fajnie wyglądają, tak bardziej naturalnie, chociaż z księżniczkami miały też swój lalkowy urok, za to teraz są niepowtarzalne :) Wyjazd z lalkami fajna sprawa, ja się zastanawiam czy zabierać jakieś lalki pod namioty, ale chyba nie podołam ogarnięciu lalek i Potworków w warunkach polowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa.Weź ze sobą chociaż jedną...
      Pozdrowionka.

      Usuń
  3. Śliczne. Ja przymierzam się do wymiany materiału w dużych leżakach, bo stare co prawda nie są w księżniczki, ale zwyczajnie się zużyły. Życzę miłego wypoczynku, pięknej pogody i trzymajcie się z dala od kleszczy. Najlepiej zaopatrz się w aptece w coś na kleszcze, bo strasznie atakują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miły komentarz i dobrą radę.Mój syn nazwał Cię Szara Sowa Dobra Rada.Powodzenia w metamorfozie Twoich ludziowych leżaków.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. No zdecydowanie lepiej teraz. Teraz to sama chciałabym takie dla moich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Z tego,co mi się wydaje to kupione na allegro bardzo tanio.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Mnie jak najbardziej, wyglądają naprawdę dobrze, świetnie pasują te pastelowe kolory, Barbie na pewno są zdowolone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają.Moje panny zachwycone.
      Pozdrowienia serdeczne.

      Usuń
  6. Teraz są już dla dorosłych a nie dla dziecków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to Ewuniu mi chodziło.Cel został osiągnięty.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Rewelacyjne! Jak udało się dobrać kolorystycznie materiały do ram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że Ci przypadły do gustu.Z materiałami to miałam więcej szczęścia niż rozumu-zaglądam czasem do pasmanterii w moim mieście,panie wkładają tam ścinki różnych materiałów,rolki od tasiemek i podobne do pudła,żeby sobie mógł ktoś wykorzystać,i czasem rzeczywście coś się trafia fajnego.Akurat trafiłam w odpowiednim czasie...
      Całuję.

      Usuń
    2. Ale fajne zwyczaje w tej pasmanterii. Wiadomo, że zawsze zostaje jakiś odpad: dla jednego nieprzydatny, a dla kogoś innego jest na wagę złota :)

      Usuń
    3. Zwyczaje fantastyczne i często korzystam.

      Usuń
  8. leżaczki świetne -
    po metamorfozie TEŻ!

    moja zaprzyjaźniona Pani Alicja
    z pasmanterii czasem obdarowuje
    mnie "przydasiami" np. opakowania
    po drobiazgach, które mogą w domu
    lalkowo wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoja opinia o lażaczkach.
      Pani Alicja musi być dobrym człowiekiem.
      Buziaki!

      Usuń
  9. Teraz leżaki pasują dorosłym dziewczynom, tamte były dzieciowe ☺ Fajnie wyszły, materiał idealnie ci się dopasował ☺ To teraz tylko spakować walizki i nie zapomnieć leżaków 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że leżaczek zyskały Twoją aprobatę.Pakować się będę w weekend.Leżaków napewno nie zapomnę.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Tak mi się spodobały te leżaczki, że wzięłam się za produkcję ☺ wymodziłam jeden ale na barbie za mały. Chyba spróbuję jeszcze raz ☺

      Usuń
  10. Jejku! Jakie fajne te leżaczki i jakie fajne tkaniny! Życzę super urlopu i wielu fajnych okazji do fotografowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam,że Twój komentarz sprawił mi ogromną satysfakcję.Dziekuję za życzenia.Zdjęć będę robić miliony.
      Pozdrowienia Olu!

      Usuń
  11. Teraz to rasowe leżaki !!! Głupio było siedzieć na księżniczce ... :)
    Serdeczności !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność sprawiło mi Twoje zdanie.Dziekuję serdecznie.
      Serdeczności Kasiu!

      Usuń
  12. Na pewno zrobiły się bardziej leżaczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i właśnie o to chodziło.Dziekuję za odwiedziny i komentarz.

      Usuń
  13. No i teraz są leżakami z prawdziwego zdarzenia, w dodatku dobrałaś genialnie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pozytywny komentarz jest dowodem na to,że metamorfoza się udała.Dziekuję bardzo i ślę pozdrowienia.

      Usuń