czwartek, 15 czerwca 2017

Słodkie lenistwo

Dziś na moim blogu królują moje sztywniary.Czwartkowe,świąteczne przedpołudnie spędziły siedząc wygodnie na leżakach na podwórku.Paula,jej córka Lena i niedawno zamieszkała u nas Nikki(zakupiona wyłącznie dla ciała,które oddała Arianie) rozstawiły leżaczki pod krzaczkiem i odpoczywały.Mała Lenka siadała na kolanach mamy i cioci,dokazywała i zabawiała obie dorosłe panny.














Poniżej prezentuję kwiaty peonii, które przetrwały zeszłotygodniowe gradobicie.




Nie omieszkam też pochwalić się,że w tym roku po raz pierwszy zakwitł mój jaśmin.


22 komentarze:

  1. Łooo, ale im zazdroszczę. One nie nic nie muszą, tylko odpoczywać i pięknie wyglądać. Też bym się tak powylegiwała na leżaczku w ogrodzie.

    Ale mają u Ciebie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano,mają dobrze...nawet czasem za dobrze.Ale to chyba dlatego,że mało mam lalek i jestem w stanie wszystkim dogodzić.
      Dziś odpoczywamy wszyscy.Wszak święto!

      Usuń
  2. A ja, zamiast korzystać z pięknej pogody, zrobiłam dzisiaj totalne NIC. Przełaziłam po domu bez celu... Fakt, że ostatnie tygodnie dały mi popalić i spałam czesto tylko 4 godziny na dobę, ale dzisiaj chyba przeszłam sama siebie w tzw. odpoczynku :D Aż mnie wszystko boli od tego "odpoczywania" :D No, a wracając do Twoich lal... Oj tak, mają z Tobą dobrze... I jeszcze zwróciłam uwagę na to, że Twoje własnoręcznie wykonane leżaczki wyglądają znacznie lepiej niż kupione. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa😁
      Ja czekam na początek wakacji.Najpierw posprzątam mieszkanie,a później może wreszcie się wyśpię.Każdej nocy wstaję do Młodego,żeby zmierzyć poziom cukru,a później nie mogę usnąć,a w wakacje nie będzie wstawania do szkoły, więc będę odsypiać do południa.
      Dobrze,że dziś nic nie robiłaś.Zasłużyłaś na odpoczynek po tym maratonie!Buziaki!

      Usuń
  3. ha! dzisiaj leniłam się kilka godzin
    z szydełkiem w łapkach, choć też jak
    Aya pospałam dla zdrowia i urody :)))

    leżaczek Lenki rozczulił mnie na maksa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Wam zazdroszczę!Miałam poleżeć,pospać i ...nic z tego.Oby do wakacji...
      Leżaczki takie mam dwa.Dostałam od mojej kochanej mamusi dla moich dziewczynek-niebieski i fioletowy.
      Całuję!

      Usuń
  4. No, tak to i ja bym chciała. Wylegiwać się na leżaczku, zamiast stać przy garach. ;) Włożyć taki fajny strój i się poopalać. Piękne kwiaty, dobrze, że nie ucierpiały. Jaśmin też mi zakwitł, mam dwa malutkie krzaczki. Miłego weekendu. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też postałam przy garach,a miałam poleżeć.Ale lalki mogą leniuchować.
      Kwiaty mało ucierpiały, jednak z pomidorków koktajlowych nie było co zbierać.Nie dałam rady ich sprzątnąć do garażu,nawałnica rozpętała się w ciągu kilku sekund.
      Również udanego weekendu!

      Usuń
  5. Ależ pięknie! Dziewczyny mają wspaniałe wdzianka!
    Wakacje tuż za rogiem, więc poleniuchować nie zaszkodzi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Wakacji nie mogę się doczekać.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zacznę od kwiatów, bo chyba nie ma takich co bym nie lubiła,
    piwonie uwielbiam, lubię bardzo też i jaśmin :))) he..he...
    a sesja odpoczywających panienek wprost rozczulająca :)
    nie mówiąc już o odświętnych kreacjach :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miły,pozytywny komentarz.Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Piękne ciuszki !!! Rośliny też śliczne ! Mam tylko jedną peonię , która raz była uprzejma zakwitnąć . Potem się obraziła . Nie przesadziłam jej, bo nie mam gdzie , więc rośnie sobie pomalutku coraz bardziej obrażona na cały świat .... trudno :) Twoje lalki wyglądają na bardzo zadowolone i wypoczęte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że Ci się podobają ciuszki.
      Może Twoja peonia jeszcze Cię ucieszy kwiatem...
      Buziaki.

      Usuń
  8. Ależ u Ciebie sielsko czarodziejsko :))) nic tylko zazdrościć :))))
    Wakacje już lada chwila więc za momencik sobie odsapniesz :)))
    Leżaczki są super :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie cieszą mnie Twe miłe słowa.Dziekuję.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Zazdroszczę i słońca i leżaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońca już nie ma...Leżaczki bardzo proste w wykonaniu,polecam.
      Pozdrowienia serdeczne.

      Usuń
  10. Ależ fantastyczny wypoczynek i ten ogród - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród :)
    stroje mają cudowne. Pięknie szyjesz, chciałbym kiedyś szyć tak jak ty. :)
    ta z jasnymi włosami to Summer? Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że wszystko Ci się podoba.Bardzo mnie to cieszy.
      Szyję ręcznie, więc czy ładnie?Staram się.
      Co do blondynki-szczerze mówiąc,je mam pojęcia czy to Summer.Wydaje mi sie.że tak-wszystko pasuje.A że śliczna-zgadzam się w 100%.
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

      Usuń