niedziela, 25 czerwca 2017

Nominacja do Liebster Award

Ostatnio zostałam nominowana przez autorkę "Bloga o Barbie Fashionistas..." do Liebster Award.Olu!Dziękuję bardzo za ten zaszczyt!Nawet nie wiesz,jak bardzo mi miło,że po tak krótkim prowadzeniu bloga,moja praca i zaangażowanie zostały docenione.

Ale co to właściwie jest Liebster Award?

Liebster Award to nagroda przyznawana blogerom przez innych blogerów w ramach uznania za ich pracę.Przyznaje się ją blogerom z mniejszą liczbą obserwatorów niż 200,co daje możliwość ich rozpowszechniania.Po odebraniu nominacji trzeba odpowiedzieć na 11 pytań postawionych przez nominującego i nominować kolejne 11 blogów,przy czym nie wolno nominować bloga,przez którego dostaliśmy nominację,oraz zadać im 11 pytań.

Oto odpowiedzi na pytania zadane przez Oleńkę:
1.Czy o Twoim hobby wie cała rodzina i znajomi?
Najbliższa rodzina i część znajomych.Mąż-nie mąż,syn i mama są moimi wiernymi fanami.
2.Zdobycie której lalki przysporzyło Ci najwięcej kłopotu i wymagało najwięcej zachodu?
Nie miałam problemów ze zdobyciem żadnej z moich lalek.Wszystkie nabyłam bez zakłóceń.
3.Czy wiesz,ile masz lalek?
Oczywiście.Mam ich tak niewiele,że na palcach obu rąk można policzyć i zostanie jeszcze miejsce.Nie planuję na razie powiększać zbioru.
4.Jak często przeglądasz sieć internetową w poszukiwaniu nowych,interesujących lalek?
Nieczęsto.Do niedawna poszukiwałam bardzo intensywnie.Teraz nie szukam lalek,więc nie przeglądam wcale.
5.Gdzie trzymasz swój zbiór lalek i czy masz miejsce na ekspozycję wszystkich?
Moje panny mają domek z regału,w którym zrobiłam im pokoje.Siedzą sobie wygodnie na fotelach i kanapach.Bez problemu mieszczą się wszystkie.
6.Czy zbierasz jedynie lalki,czy jeszcze akcesoria:ubranka,buty,meble,domki,samochody,rowery,konie...?
Ubrania i mebelki tworzę sama,więc kupować nie zamierzam,co nie znaczy,że gdyby trafiło się coś ekstra to nie kupię.Butów rzeczywiście nakupiłam kilkadziesiąt par i ciągle mi mało.Reszta raczej mnie nie interesuje.
7.Gdyby można było kupić dioramę bazową,nabyłabyś taką w celu robienia zdjęć?
Raczej nie.Chyba,że byłaby wyjątkowa.Wolę sama ustawić mebelki,dodać jakieś tło i stworzyć niepowtarzalne lalkowe wnętrze.
8.Jakiego używasz aparatu fotograficznego i czy jesteś zadowolona?
Hmmm...Żadna rewelacja-Kodak EasyShare,mały,wręcz kieszonkowy.Oczywiście,chciałabym mieć profesjonalny aparat.Na początku prowadzenia bloga robiłam zdjęcia telefonem,dopóki nie znalazłam tego w szufladzie,więc jestem raczej zadowolona.
9.Co najbardziej lubisz oglądać na blogach innych-nowe lalki,nowe ubrania,sesje z lalkami czy może historyjki z lalkami w roli głównej?
Wszystko.Lubię oglądać twórczość innych blogerów,inspirować się.Jestem pełna podziwu dla pomysłowości i kreatywności oraz poczucia piękna koleżanek i kolegów "po fachu".
10.Czy uważasz,że pasja lalkowa jest tak samo ważna jak np.modelarstwo czy numizmatyka,czy raczej kryjesz się ze swoim hobby i dlaczego?
Oczywiście,że jest tak samo ważna.Według mnie lepiej mieć jakiekolwiek hobby,niż nie mieć go wcale.Ludzie z własną pasją są bardziej otwarci na innych,inaczej postrzegają świat.Dla mnie nie jest ważne co ludzie powiedzą,gdy zobaczą mnie z lalką.Ważne jest to,że ja się z tym dobrze czuję i sprawia mi to przyjemność.
11.Filmy fabularne i rysunkowe są często motywacją do tworzenia lalek.Również niektóre znane osoby są pierwowzorem dla twórców lal.Którą z tych lalkowych postaci najchętniej przygarnęłabyś pod swój dach?
Gdybym miała wybierać ze stworzonych już lalek,to przygarnęłabym siostry Olsen oraz J.Lo.Jeżeli ktoś miałby stworzyć lalkę specjalnie dla mnie,chciałabym lalkę elfa Legolasa z "Władcy Pierścieni" z twarzą Orlando Blooma oraz Wiedźmina z twarzą Michała Żebrowskiego.Kocham książki fantastyczne,a w tych postaciach ekranizacji filmowych jestem po postu zakochana.

Oto pytania ode mnie dla autorów nominowanych przeze mnie blogów:
1.Od czego zaczęło się Twoje dorosłe lalkowanie,dlaczego właśnie takie hobby?
2.Jaka była Twoja pierwsza dorosła lalka i dlaczego właśnie ona?
3.Która z Twoich lalek jest Twoją ulubienicą i dlaczego?
4.Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
5.Czy lubisz,prócz zbierania/kolekcjonowania lalek,tworzyć dla nich akcesoria-ubrania,meble,dodatki?
6.Wolisz robić swoim lalkom sesje zdjęciowe w domu czy w plenerze,dlaczego?
7.Co,prócz lalek,a związane z Twoim lalkowaniem,chętnie kupujesz?
8.Czy w Twoim otoczeniu są osoby z lalkowym hobby?
9.Jakie są Twoje inne,nielalkowe,zainteresowania?
10.Bez czego nie wyobrażasz sobie przeżyć choćby jednego dnia?
11.Co jest dla Ciebie najważniejszą wartością w życiu?

Bardzo jestem ciekawa Waszych odpowiedzi...

A to nominowane przeze mnie blogi.Nie ukrywam,że miałam ogromny problem z wyborem tylko 11,bo wszystkie zasługują na to wyróżnienie.Ale takie zasady.Żeby nie było,że kogoś wyróżniam,lista w kolejności alfabetycznej:
Aya w świecie lalek
Balbinkowe emporium
Czarno-białe i w kolorze
Dolls World by Oli
Haruka dolls world
Kraje baśni zatracone czyli drobne przyjemności
Lalki Zbieraczki Dziwaczki
Misz-Masz
Moja lalkowa moda
Paskuda & co
Świat według Maggie

Mam nadzieję,że znajdziecie chwilę i pobawicie się ze mną...


15 komentarzy:

  1. Super, że wzięłaś udział w zabawie. Z przyjemnością przeczytałam wszystkie Twoje odpowiedzi, przez co poznałam Cię lepiej :-)
    Życzę dalszego rozwoju Twojej lalkowej pasji i chętnie pozostanę obserwatorem Twojego Bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację.
      Dziękuję również za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. bardzo dziekuje za nominację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę.Mam nadzieję,źe weźmiesz udział w zabawie.

      Usuń
  3. Ooo dziękuję bardzo za nominację ☺ Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że weźmiesz udział w zabawie.Ciekawa jestem,jak odpowiesz na moje pytania.

      Usuń
  4. Super zabawa! :D. Fajne pytania i odpowiedzi ^^. Można się wiele dowiedzieć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zabawa się podoba.Można lepiej poznać innych blogerów.Szkoda tylko,że nominować można tak mało osób.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Miło było czegoś się dowiedzieć o Tobie :):)
    Dziękuję za nominację , postaram się możliwie szybko odpowiedzieć na Twoje pytania .
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to,że weźmiesz udział w zabawie oraz to,że mogłam trochę przedstawić swoją skromną osobę.
      Serdeczności również!

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :) postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń