środa, 21 czerwca 2017

Lato,lato...i Dzień Lalki Ooak

Dziś pierwszy dzień lata...Uwielbiam tę porę roku-ciepło,słoneczko,kwitnące naokoło kwiaty.Zawsze w lato jestem nastawiona pozytywniej do świata i ludzi,mam więcej energii do działania.Częściej wychodzę z domu na spacery i wycieczki.Moje panny też mają powody do radości.Sesje plenerowe zdarzają się coraz częściej,dzięki czemu mogą pięknie się zaprezentować.Dziś wyciągnęły leżaki do zagrody naszego żółwika i spędziły tam całe przedpołudnie,opalając się,schładzając stopy w baseniku i rozmawiając.Widać było,że podoba im się taka sytuacja.Niestety,zostały wypędzone w końcu przez żółwicę,która zaczęła podgryzać im stopy,chciała zjeść leżaki.I niech mi ktoś powie,że żółwie są powolne-jak przestawiłam ją z jednej strony,to za kilka sekund była z drugiej...Poruszała się raczej sprintem niż w żółwim tempie.Z tego powodu nie zrobiłam za dużo zdjęć...
Dziewczyny miały okazję zaprezentować kostiumy plażowe,które niedawno im uszyłam.

Lalkami ooak są Zuzia(z nową już fryzurką) i Ariana(z ciałem Nikki fashionistas).
















23 komentarze:

  1. Łał :) ale cieplutko, aż od razu robi się radośniej :)
    Kostiumy plażowe świetne, aż dziewczynom się podoba :)))
    i kto powie, że OOAK-i nie są cudne :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudne!Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. OOAKI są cudne, bo są NASZE!
    tymi zmianami jeszcze bardziej
    Je oswajamy do naszego świata :)
    i właśnie tej radości i ekscytacji
    towarzyszącej ooakowaniu Ci życzę!
    INKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato rozpoczynają jak należy.
    I znowu im zazdroszczę.
    Chyba się do Ciebie wprowadzę i też będę Twoja lalką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam.Nie mam dużo lalek,bo tylko 6,więc jedna więcej nie zaszkodzi.Byłabyś super-artykułowaną laleczką!
      Buziaki!

      Usuń
  4. Jakie piękne plażowanie! Stroje kąpielowe są ekstra, najbardziej podoba mi się ten w paseczki. Sama jeszcze nie próbowałam szyć takich maleństw, ale lato nastało, więc chyba powinnam oczekiwać zamówienia od córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuję za miły komentarz.Te kostiumy są bardzo proste.Zrobię tutorial i pokażę.Mnie też najbardziej podoba się pasiasty.
      Uściski!

      Usuń
  5. Jakże ja im zazdroszczę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!Niestety, obowiązki nie pozwalają na beztroskę.
      Pozdrowionka!

      Usuń
    2. Ano właśnie... a jak się znajdzie czas, to pewnie pogody zabraknie ;)
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Zmiana owłosienia to fantastyczna sprawa, tylko mnie jakoś nie wychodzi. Może to kwestia jakości włosów? Twoje panienki pięknie się prezentują i prawdziwie letni nastrój u nich zapanował. Jakie będzie to lato? Oby słoneczne i ciepłe. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza ma na razie po prostu obcięte włosy.Przymierzam się do terakoty,ale...szukam dobrych włosów.
      Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.
      Oby lato było ciepłe,nie upalne,z umiarkowanym deszczem w nocy.Wszyscy będą zadowoleni i roślinki nie ucierpią.
      Serdeczności!

      Usuń
    2. Do rerootu oczywiście.Ten słownik mnie wykończy!

      Usuń
    3. napisałam Ci maila w tej sprawie i co? nie odpowiedziałaś?

      Usuń
  7. Kapitalna, letnia sesja! Czy można chcieć więcej: leżaki, słońce, woda... rewelacyjny odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. maja rewelacyjne stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz.
      Ślę pozdrowienia.

      Usuń
  9. Ale bym poleżała na tej trawce z Twoimi lalkami! ;) piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Miejsca wystarczy.Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń