niedziela, 28 maja 2017

Rozwiązanie konkursu-ROZDAWAJKA

Zgodnie z obietnicą,28 maja,kończy się konkurs,w którym można było wygrać zestaw ubranek mojego autorstwa.Wielka szkoda,że zgłosiło się tylko 6 osób.Wszystkie osoby zainteresowane miały równe szanse.I wszystkim jednakowo kibicowałam.Ale przejdźmy do rzeczy...
Przygotowałam karteczki z Waszymi imionami(bądź pseudonimami).


Wrzuciłam poskładane karteczki do miseczki i...


Moje wszędobylskie pannice zaczęły kombinować,mieszać...


Michalina i Zuzanna same chciały losować zwycięzców.Przepędziłam je do ich domku i wylosowałam.


A ZWYCIĘŻYLI:
-Mamidana
-Wiky
-Katarzyna Zbieraczka-Dziwaczka

SERDECZNIE GRATULUJĘ!!!


Osoby,które znalazły się w zwycięskiej TRÓJCE proszę o przesłanie swoich adresów,na które mam wysłać paczki,na mój adres mail: marzenamalicka1@gmail.com


11 komentarzy:

  1. Wow! Poszczęściło mi się! :D. Dziękuję, że mogłam wziąć udział w takiej świetnej zabawie ^^.
    E-maila wyślę niebawem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Cieszę się, że jesteś zadowolona.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. gratuluję Dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu zwycięzców.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dziękuję ^^.
      Pozdrawiam :).

      Usuń
  3. Świetne pomocnice z dziewczynek :-) Gratulacje dla Zwycięzców :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocnice to nie!Raczej przeszkadzajnice!Przepychały się jedna przez drugą,przekomarzały.Dlatego odesłałam do domku.Oczywiście,nie posłuchały i poszły na balkon.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę 😊 nie spodziewałam się wygranej i bardzo mi miło. Wyślę później adres jak córa pojdzie spać ☺ Dziewczyny z maszyny losującej miały szczęśliwą dla mnie rękę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULUJĘ,ale to moja ręka była szczęśliwa.
      Pozdrawiam.

      Usuń