wtorek, 9 maja 2017

Na Dzień Dziecka-rozdawajka!

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami.Postanowiłam i ja dać prezent.Komu?Wam.Masa krytyczna szafy moich panienek zostanie niedługo osiągnięta-pudło ledwo się domyka.Dlatego rozdam trochę ciuszków.Co trzeba zrobić, aby wziąć udział?Napisać komentarz pod tym postem,w którym należy zaznaczyć chęć wzięcia udziału w zabawie.Losowanie odbędzie się 28.05.Zwycięzcami zostaną trzy osoby,które dostaną po jednym ubranku z każdego zdjęcia,losowo.OSTRZEŻENIE!!!Dla każdego zwycięzcy mały gratis nie prezentowany w tym poście.







Wszystkie ubranka szyłam osobiście.Nie jestem zawodowcem,więc nie są perfekcyjne-trochę za szerokie lub ciasnawe, trochę krzywo uszyte.Pomimo tych wszystkich wad serdecznie zachęcam do udziału w zabawie.

MIŁEJ ZABAWY I POWODZENIA!

15 komentarzy:

  1. Kilka szmatek zawsze się przyda xD Więc CHCE WZIĄĆ UDZIAŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte.pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. No to pięknie uzbierała Ci się garderoba :)))
    NIE POTRZEBUJĘ CIUSZKÓW :)
    wpisuję komentarz nie dla chęci wzięcia udziału w zabawie,
    :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garderoba pęka w szwach,bo uwielbiam szyć lalkowe ubrania.co prawda takie proste,które nie umywają sie do twoich kreacji,ale mam satysfakcję.teraz pracuję nad dużą kolekcją.dziękuję za komentarz i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. O, a ja chętnie ☺ ubrań nigdy za wiele a może się poszczęści 😉 A poza tym lubię samodzielnie tworzone ubranka bo to są ubranka z duszą a nie metką made in china 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto próbować szczęścia.zgłoszenie przyjęte.pozdrowienia.

      Usuń
  4. ooo - nareszcie Dzień Dziecka dla Dorosłych :)))
    oczywiście, że chętnie wezmę udział, jako, że Twe
    proste kroje bardzo do mnie przemawiają, a panienki
    aż piszczą na widok roślinnych motywów!

    u mnie będzie rozdawajka na 100.000 wizyt ♥ INKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Twe dziewczyny chcą chodzić w moich strojach.zgłoszenie przyjęte.pozdrowionka słoneczne.

      Usuń
  5. Oczywiście zgłaszam chęć posiadania takiego ciuszka !!! Bardzo mi się podobają :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.zgłoszenie oczywiście przyjęte.pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ciuszki są bardzo ładne :). Moja Luna nie może się na nie napatrzeć, więc zaznaczam: CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ :).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzesz udział.powodzenia!

      Usuń
    2. Nie dziękuję, co by nie zapeszyć ^^.

      Usuń
  7. O, mi się ładna sukieneczka albo bluzeczka też przyda :-) zgłaszam chęć przygarnięcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłoszenie przyjęte.pozdrawiam.

      Usuń