niedziela, 21 maja 2017

Leniwe popołudnie w lesie.

Niedziela przywitała nas nieciekawą pogodą.Zrobiło się chłodniej,słoneczko nie wyglądało.Sennie było...
Po obiedzie poszłam z Młodym na spacer do lasu.Chciałam porobić miliony zdjęć,ale po kilkunastu minutach aparat odmówił mi posłuszeństwa,baterie padły.Moja złość była ogromna.Z tych fotek, które zrobiłam,wybrałam trochę i oto one...

















W roli modelki dawno nie pokazywana Ariana (Mbili),która ma jedną z moich ulubionych twarzy Mattela. 

11 komentarzy:

  1. Mbili to jedna z moich ulubienic :)
    Piękna w Twojej sesji bo i świetnie ubrana :)))
    Popraw na Mattela w ostatnim zdaniu (wkradł się błąd) sory ale tak jakoś zadziałała moja uwaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zarówno za ciepłe słowa,jak i uwagę o błędzie.Ubranka mojego autorstwa,jak zwykle proste.Błąd poprawiony.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Fajna panna ^^.
    Ech... Rozumiem. To dość często niespodzianki ze strony aparatów :P. Dlatego ja zawsze mam przy sobie zapasowy, naładowany akumulator :). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Skorzystam napewno z Twojej rady.Uściski!

      Usuń
    2. Hehe, nie ma za co ^^.
      Uściski również ^^.

      Usuń
  3. Ariana ma guziczki niczym piernikowe
    ciasteczka - pasują nie tylko do Jej
    urody ale i butków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,chyba właśnie tak były dobrane.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Mój aparat wyłącza się bez ostrzeżenia. Wyświetla się napis "Bateria słaba" i to jest koniec focenia, nie zrobi już ani jednego zdjęcia. A ładuje się paskuda 24 godziny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj!strasznie długo.współczuję...
      Mój jest na baterie paluszki.Najśmieszniejsze jest to,że w lesie wyłączył się, wyświetlał komunikat bateria niewystarczająca,a po powrocie do domu pokazywał baterię całą.Teraz będę na wszelki wypadek zabierać drugi komplet.
      Serdecznie dziękuję za komentarz.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wiosenna stylizacja Ariany bardzo mi się podoba. Lubię ubranka takie normalne, nie udziwniane ☺ Pogoda chyba sprzyjała bo zdjęcia ładnie wyszły ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Pogoda była średnia,ale nie najgorsza.
      Pozdrowienia.

      Usuń