czwartek, 4 maja 2017

Jarmark Spalski

Spalski Jarmark Antyków i Rękodzieła Ludowego to jedna z atrakcji Powiatu Tomaszowskiego, która w 2007 roku została wyróżniona przez Polską Organizację Turystyczną certyfikatem za Najlepszy Produkt Turystyczny Roku.Spalski Jarmark antyków i rękodzieła adresowany jest do kolekcjonerów i zbieraczy wszelkiego rodzaju przedmiotów zabytkowych i staroci.Na imprezie mile widziani są również twórcy ludowi i producenci naturalnej żywności:chleba,wędlin,sera,miodów.Jarmark Spalski to impreza cykliczna,odbywająca się raz w miesiącu w okresie wiosenno-letnim.



















Sezon został otwarty 30 kwietnia.Niestety,ze względu na kiepską pogodę sprzedających było dużo mniej niż zwykle.Może za miesiąc będę miała więcej szczęścia,aby upolować coś interesującego.



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również,dlatego często tam jeździmy.pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zazdroszczę. U nas jest jarmark raz do roku i niestety bardzo kiepski. To przez pazerność "miasta", opłaty za stoisko są horrendalne. Zwykłych mieszkańców, którzy chcieliby sprzedać jakieś starocie ze strychu czy piwnicy nie stać na opłatę. Pozostaje mi giełda w Pruszczu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to możecie sobie zorganizować wyprzedaż tak zwaną sąsiedzką-podwórkową :)

      Usuń
    2. U mnie w mieście był taki jarmark raz.do Spały mam 40 km,ale często jeździmy,bo lubię chociażby pooglądać te śliczne rzeczy.pozdrawiam.

      Usuń
  3. stare ciężkie meble przykuły mą uwagę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię stare meble.niestety,nie stać mnie na nie,więc oglądam i podziwiam.pozdrawiam.

      Usuń
  4. Uwielbiam jarmarki spalskie! Zawsze coś znajdę coś ciekawego, najbardziej udanym zakupem była stara ale sprawa maszyna do szycia że stolikiem :) W tym roku szal za 10 zł kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku nie nabyłam nic,poza jakimiś smakołykami.Ale jeszcze kilka ich będzie,więc jest szansa...
      Dziękuję za komentarz i odwiedziny.Pozdrawiam.

      Usuń