sobota, 1 kwietnia 2017

Zapraszamy na parapetówkę!

Nasz lalkowy domek doczekał końca meblowania.Dziewczyny zadowolone,bo mają swój kąt i nie muszą siedzieć na toaletce na książkach.Mają do dyspozycji cztery pokoje... Jakość zdjęć nie jest najlepsza,bo jak pisałam wcześniej ciemno mam w tym kącie i żadna lampa nie jest w stanie dobrze tego oświetlić.

Na samej górze znajduje się jadalnia.Wyposażona została w kredens,na którym w przyszłości stanie jakiś serwis porcelanowy;stół kwadratowy i dwa krzesła.Na ścianach zawisły dwa obrazy z krajobrazem zimowym,na podłodze stoi kwiat w doniczce.


Pod jadalnią znajduje się salonik telewizyjny,w którym stanęły kanapa dla dwóch osób,mały stolik,komoda pod telewizor z rzeczonym na sobie,kwiat w doniczce,na ścianach obrazy.



Poniżej znajduje się salonik kawowy,w którym stanęły dwa fotele,mały stolik,komoda z milionem(dziewięcioma)szufladami,kwiat w doniczce,na ścianach zawisły obrazy.



Na samym dole domku jest sypialnia,wyposażona w łóżko z pościelą,stolik nocny,toaletę,na której stoją flakoniki z perfumami, krzesło.Na ścianach powiesiłam obrazy.




22 komentarze:

  1. moje lalunie zazdroszczą Twoim D♥MKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty?Twoje mają wiele rzeczy, których moje nie będą miały... Pozdrawiam.

      Usuń
    2. chyba że sekretów - ale z tego co wiem,
      każda lalka je miewa - i moja i Twoja :)

      Usuń
    3. A to napewno.nie raz słyszałam jak szepczą...

      Usuń
  2. No to jest porządny dom :) I mają tyle pięter do wyboru ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Musi być piętrowy,bo przestrzeń ograniczona.pozdrawiam.

      Usuń
  3. No i fajnie, ale gdzie jest kuchnia i łazienka? Bardzo podobają mi się Twoje mebelki, takie proste i nowoczesne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.kuchni i łazienki raczej nie będzie,bo już nie ma miejsca.pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetny! Widać, że dziewczyny zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.dziewczyny właśnie świętują koniec czekania na własne Mieszkanie.pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zazdroszczę domku. Sam dzisiaj próbowałem zrobić dioramę ale coś mi nie wychodzi za dużo kombinuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie próbuje robić dioramy.poszłam na łatwiznę i kupiłam regał.może zdjęć nie da się dobrze zrobić,ale co tam... Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak jak nasze-też ciasne.Cieszę się,że się podoba.pozdrawiam.

      Usuń
  7. Jak wspaniale mieć własne mieszkanie :) Super wyszło :):)
    Moje lalki ciągle jeszcze czekają na choćby jeden umeblowany pokoik....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.twoje też na pewno niedługo będą miały.powodzenia i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. spora willa panienek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaby być większa,ale miejsca brak.pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo ładny domek :). Podobają mi się te ciemne meble, są takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.cieszę się,że się podoba.pozdrawiam.

      Usuń