środa, 26 kwietnia 2017

Wspaniałe prezenty

Dziś moje imieniny.Dostałam od mamusi i moich chłopaków lalkowe prezenty.Od kochanej mamy dostałam porcelanowy serwis kawowy.Ładnie prezentuje się na regale w jadalni.




Od moich cudownych chłopaków dostałam lalkę.Wraz z synem nazwaliśmy ją Michalina.To na cześć dziewczynki,z którą Młody zaprzyjaźnił się w szpitalu.Dziewczynka jest tam ponad dwa tygodnie i lekarze nadal nie wiedzą,co jej dolega.Strasznie przykro było nam,kiedy my wczoraj wychodziliśmy,a ona została nie wiadomo na jak długo.Pozdrawiamy serdecznie Misię i życzymy dużo zdrówka.



Michalina już zaprzyjaźniła się z Zuzią.



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu imienin!♥
    Serwis cudo i wielkość odpowiednia. teraz dziewczyny mogą spotykać się na herbatkach.☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Ten serwis rozwalił mnie rozmiarem... pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze :-) ^_^ Serwis jst wspaniały - szczególnie te maleńkie filiżaneczki :-) Laleczka znalazła wspaniały domek - z pewnością będzie mieć wkrótce nową garderobę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Rzeczywiście,kolejne ciuszki się szyją,więc i Michalina będzie się stroić.pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)
    Prezent piękny :)
    Dziewczynka ze szpitala z pewnością wyzdrowieje
    i będzie OK :)
    Serwisem się nie ekscytuję bo porostu taki mam ;-)
    ale szczerze gratuluję nabytku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń