sobota, 29 kwietnia 2017

Wciąż czekamy na ciepło...

Po niedawnej wizycie w zaprzyjaźnionej pasmanterii,przybyło mi trochę szmatek.Niedawno prezentowałam magiczną spódnicę i koszulki.Dziś ciąg dalszy tego wzoru.Kombinezony na lato bez ramiączek,zapinane na zatrzaski.Dziewczyny się stroją,bo wciąż czekają na ładną pogodę i sesje zdjęciowe w plenerze.A tymczasem...







Mamy nadzieję,że wiosna napatrzy się na te wszystkie odkryte ubrania i będzie ciepło.Znudziły nam się zdjęcia na tle ściany.

10 komentarzy:

  1. Podobno pozytywne myślenie przynosi dobre rezultaty. Musimy intensywnie myśleć "Będzie ciepło, będzie pogodnie..." Życzę wspaniałej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż pozytywnie myślę,ale to nie przynosi rezultatu.również wspaniałej majówki.pozdrawiam.

      Usuń
  2. od pogodnych modelek ciepełko
    winno przenieść się na z/w, TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano powinno.czy tak będzie? pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Oj czekamy, czekamy !!!! :(
    Ciuszki bardzo ładne :) MUSI być wreszcie ciepło , bo trzeba takie ubranka pokazać wiośnie na żywo !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.trzeba pokazać wszystkie wiosenno-letnie ubranka.sama też chcę wreszcie ubierać coś lżejszego niż kurtki i długie spodnie.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. U mnie też ostatnio powstało trochę "szyciowych" nowości ^^.
    A kombinezony bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj,kochana,szyj.Jak mówi Mamidana-ubranek nigdy za wiele.Ja wciąż szyję.pozdrowionka.

      Usuń