poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Przerwa w porządkach przedświątecznych

Od rana sprzątałam w mieszkaniu-odkurzałam sufity i ściany,myłam lampy,kratki wentylacyjne,okna(nareszcie pogoda się poprawiła).Po obiedzie zrobiłam sobie przerwę i zabrałam Paulę na podwórko.Znalazłyśmy kilka oznak trwającej wiosny...







Przy okazji sprzątania okazało się,że jednak posiadam aparat fotograficzny.Z racji wieku miałam prawo zapomnieć,iż posiadam takie CUŚ!Żadna rewelacja,ale jednak...Dzisiejsze zdjęcia zrobione właśnie nim,trochę lepsza jakość niż telefonem.Zresztą,oceńcie sami...

10 komentarzy:

  1. Lepsza, lepsza. Ja to bym mogła zapomnieć o wielu rzeczach, ale o aparacie nigdy!Odkąd prowadzę bloga, jest mi równie niezbędny jak komputer. Paula ma fantastyczny ciuszek, jak go uszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ciuszek to tak naprawdę dwa ciuszki-spodnie i top.uszyte z elastycznego materiału.spodnie zapinane na zatrzask,top wciągany.ale rzeczywiście wygląda jakby to był jakiś kombinezon.pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pewnie, że lepsza jakość! Do tego piękny plener i dobre światło.
    Do tego ciuszka fajnie by pasowała jeszcze jakaś kurteczka, taka krótka, nadmuchana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!Dzięki za pomysł.muszę pokombinować.pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jak widać wart robić porządki, bo można coś ciekawego i zapomnianego w domu znaleźć !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.mam w domu zawsze idealny porządek.teraz po prostu zaczęłam przetrząsać pudełka i ... woila!!!Mam czym robić zdjęcia.pozdrawiam.

      Usuń
  4. ... o niebo lepszy efekt :)
    Świetny "kombinezon" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.kombinezony mam zamiar uszyć,muszę tylko rozrysować,ale raczej po świętach.pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wiosna się rozkręca coraz szybciej. Paula świetnie wygląda w tym spodnium ☺ na tle pierwszych oznak wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.cieszę się,że się podoba.pozdrawiam.

      Usuń