poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Czekając na lato

Pogoda kwietniowa nas nie rozpieszcza.Zimno,deszczowo,a nawet śniegowo.Wczoraj w Łodzi była burza.Z zimna chyba.Paskudnie jest i tyle.Z niecierpliwością czekam na lato.Mam dosyć tego zimna.Moje laleczki też chcą poprawy  pogody.Nie mogą się doczekać paradowania w krótkich sukienkach.Często się w nie stroją w mieszkaniu i podziwiają swoje stroje.Sukienki uszyłam z bawełny majtkowej-cienkiej takiej i idealnie nadającej się na lato.Ozdoby jak zwykle najróżniejsze,w zależności co wpadło mi w ręce.








Mam nadzieję,że prawdziwa wiosna i lato nie każą już na siebie długo czekać.Chyba wszyscy mamy dosyć zimna.






14 komentarzy:

  1. wszystkie sukienki są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.cieszę się,że się podobają.pozdrowionka.

      Usuń
  2. dziewczęta mają w czym wybierać!!!
    dobry pomysł z tym przyzywaniem
    Pani Wiosny sukienusiami :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w czym wybierać i chętnie wybierają.mam nadzieję,że wiosna przyjdzie.pozdrawiam.

      Usuń
  3. Śliczne sukienki. Jakby wołały - Ciepło, ciepło, ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.super,że się podobają.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Śliczne sukienusie! Najbardziej podobają mi się: żółta, czerwona i szara! :-) Pięknie je dobrałaś do lalkowych modelek! Jakby stworzone kreacje dla każdej z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.chyba trochę dobierałam do laleczek.pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Bardzo ładne sukieneczki :):) Też czekam na ciepło , nie dziwię się zniecierpliwieniu Twoich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.wiosna za długo zwleka z ładną pogodą,zimno i buro jak jesienią.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak,wszystkim najbardziej podoba się czerwona.dziękuję za komentarz i pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na te kreacje :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak ci się podobają?To miłe.Cieszę się.uściski.

      Usuń