wtorek, 21 marca 2017

Koktajlowe...


Dziewczyny założyły sukienki koktajlowe,uszyte na podstawie wykroju na dopasowaną sukienkę z bfashions.pl.wyglądają elegancko...

Aaaaaaaaaa!!!!!!!!Nareszcie dostaliśmy pompę insulinową.jeszcze dwa szkolenia,kilkudniowy pobyt w szpitalu w celu podłączenia i życie będzie wyglądało inaczej.mogłabym skakać z radości,ale boję się,że podłoga nie wytrzyma.młody też się cieszy, czekał kilka miesięcy. Zasłużył na ten luksus.zbyt wiele już wycierpiał.hurrrrrrrra!!!!!!!!!
Pozdrawiam wszystkich chorych na cukrzycę!

10 komentarzy:

  1. Przede wszystkim gratuluję zdobycia pompy insulinowej , nie mam w swoim otoczeniu osoby chorej na cukrzycę ale wiem , że to ogromnie ułatwia życie.
    Sukieneczki bardzo ładne , tę całą białą sama chętnie bym nałożyła :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.napewno ułatwi to życie młodemu.sukieneczki są kremowe,mi też najbardziej podoba się ta najskromniejsza.pozdrawiam.

      Usuń
  2. pozdrawiam Młodego - jak dobrze
    móc skorzystać z technologii, by
    życie jeszcze bardziej cieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drapieżna falbana wymiata -
    choć kokarda to już dla mnie
    byłby temat na inną kreację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś nie miałam innego pomysłu na pasek...Samo wyszło...

      Usuń
  4. Życzę Młodemu dużo zdrówka. Fajnie, że z pompą będzie lżej. Mój M ma cukrzycę, ale wystarczają jak dotąd tabletki. Sukienki bardzo eleganckie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młody ma cukrzycę typu 1,a ta wymaga insulinoterapii od początku,do końca życia...Dziękuję za życzenia i pozdrawiam.

      Usuń