czwartek, 2 marca 2017

Karnawału nadszedł koniec



Karnawał się skończył,a moje dziewczyny postanowiły przypomnieć sobie jakie mają sukienki na takie okazje.wlaściwie to jest to kilka wersji tej samej sukienki.korzystałam z wykroju na prosty gorset z bfashions.pl.dodałam tylko falbanę na dole i wykończyłam w różny sposób.co ciekawe, Paula zawsze wybiera pastelowe kolory...Może dlatego, że jest blondynką i w takich jej najładniej.obie mulatki zdecydowanie lepiej wyglądają w intensywnych kolorach.sukienki uszyte są z szyfonu marszczonego, który zdobyłam w zaprzyjaźnionym sklepie z pasmanterią.wykończone koronkami,kokardkami,kwiatuszkami,zapinane z tyłu na 2 zatrzaski.
Coś wspominały że impreza się szykuje... Jakaś parapetówka czy coś...Ja tam pierwsze słyszę....Ale jak coś się dowiem,to dam wszystkim znać.też pójdziemy...

4 komentarze:

  1. Zuzia najskromniejsza - w jednych butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak tam imprezka? Było hucznie? Chyba coś przeoczyłam... :-) :D Ale panny wyglądają świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Impreza będzie po skończeniu mieszkania... Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń