środa, 29 marca 2017

Jola

Przybyła do nas kolejna panna.Lalka w stanie ogólnym dobrym,ale włosy-masakra.skundlone niesamowicie.zafundowałam jej SPA i odzyskały blask.dziewczyna dostała imię Jola.dlaczego?-zapytacie.ano dlatego,że w moim otoczeniu mam kilka wspaniałych kobiet o tym właśnie imieniu:
-Moja najukochańsza mama, która jest moją przyjaciółką
-Koleżanka,z którą mogę o wszystkim pogadać i która naprzynosiła mi tonę ścinków na ubranka lalkowe
-Fryzjerka, która potrafi z moich włosów wydobyć piękno.
Oto wspomniana Jola.oczywiście nie wiem nic o moldzie i takich tam.jak ktoś ma ochotę zidentyfikować to głowa ma datę 2005 a ciało 1999.lalka ma miedzianobrązowe włosy,zielone oczy i milion rzęs, zarówno na górnej,jak i dolnej powiece.i mocny makijaż,co wcale mnie nie cieszy,ale jak to mówią-darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda,więc nie marudzę..



Przed SPA



Po SPA

16 komentarzy:

  1. piękna panienka pomimo mocnego makijażu!
    fajną sukienusię sprawiłaś Joli :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.sukienka pójdzie na rozdawajkę.pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lalka bardzo śliczna tylko te usta bez brokatu były by lepsze. Moja ulubiona fryzjerka też ma na imię Jola xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokat na ustach i powiekach-za dużo tego,masz rację.pozdrawiam.

      Usuń
  3. O ile się nie mylę to jest mold Goddess :)
    ale z jakiej serii to już nie wiem :(
    Pięknie odratowałaś jej włosy, jak nowo wszyte :)))
    Brokat z ust i powiek zdrap pazurem, świetnie schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.spróbuję wdrapać.pozdrawiam.

      Usuń
  4. wspaniale jej odnowiłaś włoski - wygląda przepięknie, niczym wyjęta wprost z pudełka. Widzę, że ma ruchome rączki - Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.mnie efekt też zadowolił.rączki ruchome,nogi gumowe zginane,ale jedna trochę luźno pracuje.a tam... Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Panna odzyskała urodę. Czyli, jak mówi przysłowie, "Nie ma kobiet brzydkich, są tylko zaniedbane". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%.fajna babka z niej wyszła.pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może i tak,ja się w ogóle na tym nie znam.dzieki.pozdrawiam.

      Usuń
  7. o łaaał dokonałaś cudu renowacji- świetnie wygląda teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba.dziekuje.pozdrawiam.

      Usuń