środa, 1 marca 2017

Dziewczyny mają mieszkanie

 Dziewczyny mieszkają w naszym mieszkaniu już miesiąc,ale do tej pory przesiadywały na książkach na toaletce.nie było im tam za wygodnie.książki twarde i tyłki je bolały.ciągle domagały się swojego mieszkania.ale jak tu zrobić dla nich domek,kiedy całe nasze mieszkanie to tylko 57 metrów...Ciasno trzem osobom i trzem zwierzakom... kombinowałam, kombinowałam i udało się...wygospodarowałam niewielki teren koło toaletki.zmieścił się regał o wymiarach 40*30.ma za to kilka pięter.jedno zajmie pudło z ubraniami.pozostałe będą pokojami.dziewczyny zadowolone,bo małe,ciasne ale ich własne.teraz domagają się mebli,tapet, obrazów.a te są dopiero w fazie projektu i wczesnej realizacji.kilka dni jeszcze muszą zaczekać na pierwsze meble.




Regał jest w moim ulubionym kolorze buku, więc nie będzie za dużych zmian w środku.może na tylnej ściance jakaś tapeta... wszystko okaże się w praniu,jak to mówią...

8 komentarzy:

  1. wow! panienki z pewnością aż popiskują z radości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A popiskują i kłócą się jak urządzić.

      Usuń
  2. Czekać na własne mieszkanie tylko miesiąc toż to rekord !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście,w Polsce to niemożliwe.

      Usuń
  3. Taaaki regał to by mi się też marzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro poszukaj.mój jest z KMI Izabela Jurczyk,za 99 zł.pozdrawiam

      Usuń
  4. Nowy dom... To jest to, co lalki kochają najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.na mnie spadł ciężar meblowania.dobrze, że zawsze to lubiłam,to z uśmiechem na ustach robię...

      Usuń