wtorek, 7 marca 2017

Biało-szaro-etnicznie

W zaprzyjaźnionym sklepie z pasmanterią wygrzebałam kiedyś pasek materiału w biało-szare etniczne wzory(pewnie zasłonowy).Zachwycił mnie kolor, wzór,struktura-średnio gęsto tkane płótno.no i zaczęłam szyć dla dziewczyn ubrania.część jest wzorowana na wykrojach Natalii z bfashions.pl, która jest moją idolką jeżeli chodzi o ubrania dla Barbie.uszyłam całą górę ciuchów,z różnym skutkiem,ale i tak jestem z siebie dumna.na wzory nie bardzo zwracałam uwagę, żeby zaoszczędzić towar.efekty oceńcie sami...


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy materiał :)
    ale jako, że masz swoje idolkę, to nie będę oceniać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje kreacje dla porcelanowy to mistrzostwo świata.pozdrawiam również.

      Usuń
  2. 12 ciuszków plus torebunia z jednego pasma - SZAŁ!!!
    wzory i mnie urzekły jako i kolorystyka - ciężko mi
    byłoby wybrać tylko 1ą kreację - ale jeśli już bym
    musiała - to byłyby to ciuszki z ostatniej fotki :
    spódnica, ogrodniczki oraz 2częściowe spodium - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ogrodniczki,a top i spodenki.ale cieszę się że się podobają.pozdrawiam😀

      Usuń
    2. a czy byłabyś skłonna sprzedać te ciuszki,
      które mają na sobie ciemnoskóre panienki z
      ostatniej fotki (wliczając w to i spódnicę,
      trzymaną przez Ashę) - jak już Twoje niunie
      nacieszą się oczywiście i nafocą w sesjach?

      Usuń
    3. Zuzia-Asha trzyma koszulę.jestem skłonna sprzedać tę koszulę i strój Ariany.top i spodenki zostaną z nami na zawsze-slicznie wyglądają na dziewczynach.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    4. to się odezwę pod koniec miesiąca,
      teraz po prostu nieugięcie poluję
      na ciałka dla mego pogłowia - niunie
      chcą być rozkosznie zaokrąglone :)))

      Usuń
    5. Jak coś,to proszę kontakt na mail-marzenamalicka1@gmail.com.pozdrawiam.

      Usuń
    6. ok, dzięki, skontaktuję się!!!

      Usuń
  3. śliczne ciuszki - każdy z osobna i wszystkie w komplecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wychodzi to szycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.takie słowa od idolki to dopiero komplement.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń