piątek, 24 marca 2017

Ławka ogrodowa

Jakiś czas temu wdepnęłam do sklepu typu "wszystko po..." i zobaczyłam to:
Długo zastanawiałam się czy kupić...chodziłam., myślałam, nie mogłam podjąć decyzji.w końcu moja mamuśka mnie przekonała,ba...Nawet dała te parę złotych.kochana ONA!!!No i kupiłam.od początku wiedziałam,że wyglądać Toto będzie inaczej,na wzór naszych mebli ogrodowych-ciemny kolor i zielone siedzisko.no więc wzięłam się do pracy i oto efekt...I zdjęcia w międzyczasie...



Dziewczyny oczywiście musiały wypróbować nowy nabytek...
Teraz wszyscy możemy spędzać czas na podwórku i każdy będzie miał gdzie usiąść...



8 komentarzy:

  1. Pierwotny wygląd ławeczki bardzo mnie rozbawił :D Świetnie sobie poradziłaś z "karniaczkiem", zamieniając wspomniany w funkcjonalny lalkowy mebelek :-) Na wiosnę i lato jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to się nazywa kreatywność!

    OdpowiedzUsuń