sobota, 25 lutego 2017

Moje piękności

Przedstawiam moje laleczki.imiona są wymyślone przeze mnie i mojego syna.wszystkie tak samo mi się podobają.

Pierwsza była Ariana.imię wymyślił mój syn.mulatka z ciemnymi włosami i zielonymi oczami.pochodzi z serii Barbie fashonistas.




Druga pojawiła się w naszym domu Zuzia.również mulatka,z brązowymi oczami.zamieniła się na ciała z Arianą.pochodzi z serii Barbie made to move.najczęściej towarzyszy mi przy szyciu ubrań.



Trzecia i ostatnia zamieszkała z nami Paula.jedyna blondynka w tym babskim gronie.kupiłam ją na olx za parę groszy.nie wiem z jakiej jest serii,ale mało mnie to interesuje.



Jak się podobają Tobie?Czekam na komentarze...

10 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze :-) Mam nadzieję, że spędzisz tu miło czas :-) Śliczne panienki - każda z osobna i wszystkie razem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe powitanie.pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witaj w lalkowym świecie :)
    ... i nie mów, że masz za dużo lat na lalkowanie,
    bo nie chciałabyś wiedzieć ile ja mam tych latek,
    a mimo to - jestem tu i nie ukrywam tego :)))
    Mój Świat ... zaczął się też od paru małych porcelanowych laleczek i tak jak Ty chciałam tylko
    dla nich coś szyć i chwalić się swoimi tworami :)
    Minęło trochę czasu i zmiany też pokazały - co chcę i czego nie :)))
    a się rozpisałam ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :)))
    jak będziesz miała ochotę to zerknij do mnie :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe powitanie.zaglądałam już do ciebie.Ale zajrzę jeszcze nie raz.pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie są jednakowo śliczne,ale przekażę jej.

      Usuń
  4. mnie również najbardziej przypadła
    do gustu Ariana - panienki o moldzie
    Asha polubiłam całkiem niedawno - stąd
    mój zachwyt był niezmierny, gdy ujrzałam
    w sklepie wielką bo 43cm Aszkę :DDD

    lada moment pokażę wszystkie moje aszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ariana jest na moldzie Mbili... Zuzia jest na moldzie Ashy...Obie piękne..

      Usuń
  5. minimalizm to z pewnościa o wiele lepsze zjawisko niż maksymalizm- śliczne! znając życie rozmnożą sie przez zapatrzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.przekażę dziewczynom.na razie nie planuję rozmnażania gromadki.mam inne wydatki.może kiedyś.pozdrawiam.

      Usuń